dijous, 19 de gener del 2012

Dijous, 19 de Gener del 2012

M'he tornat un maleducat. M'he tornat un maleducat quan contesto al telèfon, a segons quines trucades. I és que em tenen ben fart!  Des de que ja no sóc un treballador en actiu i passo algunes hores més a casa, estic ben tip de rebre trucades d'aquestes que t'ofereixen de tot, sense massa escrúpols. Els de Jazztel, o qualsevol altra companyia de telefonia mòbil, que tant sí com no insisteixen en que si no acceptes els seus serveis és que ets tanoca del tot; els de La Vanguardia que s'empenyen en gairebé regalar-te una subscripció al seu diari; els d'un instal·lador oficial de Gas Natural que vol instal·lar-te una caldera nova per a la calefacció; els de Repsol que no sé què diuen dels avantatges de les bombones, quan a casa no en gastem; els de Caixa Penedès que volen vendre'm un pis a un preu de ganga, o renovar-me a la baixa l'assegurança del cotxe, o de la casa, o del que sigui; els que volen que compri un descalcificador per a l'aixeta de l'aigua; els que demanen dades de consum familiar per a no sé quina mena d'enquesta o estudi de mercat... ah! i aquella masculina veu enregistrada que al despenjar et deixa anar "Buenos días, le habla su asesor personal...", que la veritat mai no he sapigut en què em vol assessorar, doncs sempre el deixo amb la paraula a la boca. El que deia, m'he tornat un maleducat, però per que ells m'hi han obligat. O potser en realitat, només són manies meves!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada