dilluns, 12 de gener del 2015

Sorry seems to be the hardest word

És ben clar que, potser com a la majoria de persones, les cançons que més recordo, són aquelles que escoltava en temps de la meva adolescència i joventut, quan el meu món girava al voltant de molts dels somnis que aquelles lletres i melodies ens feien arribar. Després, a mida que vaig haver d’anar agafant responsabilitats, tant personals com familiars, el meu lligam amb la música de moda es va anar esvaint lentament i per això en el magatzem de la meva memòria comença a estar més buit a partir de la dècada dels setanta. Malgrat tot, alguna cosa hi ha, he, he, i avui em ve de gust recordar una cançó de l’Elton John, que sempre m’ha transmès un sentiment melangiós d’aquests que tant m’agraden. Es tracta de “Sorry seems to be the hardest word”, que pels que como jo, no sabem un borrall d’anglès, vol dir quelcom semblant a “Ho sento, sembla la paraula més difícil”, una peça apareguda en single l’any 1976, com a preàmbul de l’àlbum “Blue moves”, que aleshores va esdevenir un gran èxit. Ací teniu l’enllaç de la cançó, amb un Elton John gairebé oblidat, per la posterior sofisticació de la seva imatge:
I si voleu saber la història completa de la cançó, podeu clicar a:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada